Nieuwe hoofdtrainer KV Klimop

Korfbalvereniging Klimop heeft voor het seizoen 2024-2025 een nieuwe hoofdtrainer. “Wij zijn erg blij en trots dat we in de persoon van Frank van den Enden de nieuwe hoofdtrainer van KV Klimop hebben gevonden”, alsdus Niek Janssen (voorzitter van de vereniging). De afgelopen jaren is Frank als trainer en coach bij verschillende verenigingen actief geweest, waaronder bij KV ODC waar hij afgelopen weekend afscheid nam.

Frank heeft vroeger al de nodige jaren bij Klimop gespeeld. Hij is dan ook enthousiast dat hij na al die jaren weer terug is bij de vereniging. “Het voelt een beetje als thuiskomen”, aldus Frank. “Klimop heeft een jong, gedreven damesteam. Het is mooi om daar verdere stappen mee te kunnen zetten”.

Met zijn ambities, kennis en positieve houding heeft de vereniging veel vertrouwen in een succesvolle samenwerking voor de komende jaren.
De vereniging heet Frank van harte welkom en wenst hem veel succes en spelplezier!